Most, hogy lecsengett a hivatalos GTI Treffen is, gondoltam ideje megosztani azokat a képeket is, amik kimaradtak a korábbi beszámolókból. Ígérem, nem fecsegek sokat, inkább mutatom a kedvenc autóimat és pillanataimat odaátról.

A tóhoz közelítve sűrűsödnek a földhöz a megszokottnál közelebb ülő autók, és nem azért, mert annyira dolgos nép az osztrák, hogy mind téglát cipel
Grazot és a 100-as táblákkal tarkított alagút-hálózatot elhagyva érkezünk meg a híres osztrák tóhoz, aminek összehasonlíthatatlan hátteret biztosít az Alpok néhány havas hegycsúcsa
Minden, amiről a Wörthi szól. Egymás mellett Mercedes, SEAT, Audi, BMW, Volkswagen
Elég ha az ember gyanútlanul begurul egy McDonalds-hez, hogy rádöbbenjen: itt minden autó olyan, amitől egy AMTS (igyekeztem valami számunkra is értelmezhető példát hozni arra, ami itthon egyszerűen nem létezik) lehidalna
Jé, ott van tréleren egy Evo…
…és mennyire menő színű az a Bogár…
…na meg ott egy Escort is.


Ja, hogy valódi bukócső, kagylóülések, kipucolt belső, kesztyű, fülvédő. Aha, szóval ez egy igazi raliautó. És még csak most érkeztünk meg a tó környékéhez, mi lesz még itt.

Sokat tanított már nekünk a GTI Treffen, és az előhete…
…például, hogy még a nagy suvokban is felfedezhetünk olyan vonzó vonásokat, amiket korábban valamiért nem láttunk, ha le vannak ültetve
Vagy, hogy egy Poloból is lehet Breadvan, csak akarni kell
Szintén a Wörthersee találkozó mutatta meg a világnak, hogy a régi legendás versenyautó dekorok bármelyik új modellen is működnek
Életemben először láttam RWB Porschét
Volt egy pillanat, amikor meghökkenve néztem körbe, hogy…de hát…de …itt ment el egy Alpine A110 raliautó és mégis mindenki csakúgy sétál tovább???
Aztán volt olyan is, hogy nem hittem el, hogy a saját gépemmel fotózom le azt az autót, amiről már oly sok képet láttam az interneten
A legjobban viszont mégis akkor döbbentem le, amikor megláttam, hogy csak úgy az út mellett magányosan álldogál a Audi 1987-es csapatbusza, amit még a B-csoport időszaka után használtak a Rally Világbajnokságon
Maga az Audi 200 is ott volt, tréleren vonszolták már hetekkel a rendezvény előtt, de sajnos nem sikerült lefotóznom. Ellenben a TT Clubsport biturbó koncepciót igen
Aztán a Villacher Alpenstrasse felé vettük az irányt, ahol nem csak tökéletesen kanyargó útvonal, de pazar aszfaltminőség is fogadott
Két kedvencem, azonos színben, egymás mellett…ahhhhh
Életem első találkozása egy MS-RT Transittal is…
Aztán lehet csak nekem volt újdonság, de sokan leszürkítik a német rendszámok uniós kék részét, hogy letisztultabb legyen az autó. Nekem még szoknom kell a látványt, főleg, hogy mára a német rendszám egyenlő lett a bizalommal az autóiparban, nem véletlenül fotóznak minden új modellt német rendszámmal
Van egy olyan érzésem, hogy még visszatérünk. Addig is köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a kalandban! 🙂

Vélemény, hozzászólás?